Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 22, 2010

Weekend in Miri during Ramadhan

Today ade Jom Iftar! kat SKO. Semalam excited jugak nak pegi since officemates pun semangat kan. Been raining since morning lagi. So mmg sejuk lah hari nih. Dah lah tak bgn sahur tadi. Sbb tido lambat semalam kan. So sedar2 dah 5.40am.

Tadi blackout kejap. Around 2pm. Kelam kabut aku pegi mandi before start gelap. Sbb hujan kan so mmg takde cahaya matahari lah hari nih. Confirm cepat gelap. Dah sejuk gila sbb tuh mandi lambat. Haha alasan. Zac kate makruh! Aku kate makruh kalau aku mandi sbb kepanasan kan? Hehe whatever lahhhh

Wah sampai malam tak post2 lagi entry nih. Haha hari nih aku layan Oh My Lady after a month Kakpah duk paksa aku copy. Last2 die sendiri turun bawak harddisk die siap bagi aku pinjam bawak balek so that aku boleh copy masuk harddisk aku pulak. Haha semangat btol. Actually kakpah beria suruh aku tgk You're Beautiful. Tapi die suruh copy la all 4 series. Series ker? Haha tapi aku tgk Oh My Lady dulu sbb lupa yg mane die nak sgt aku tgk tuh.

Zac br lepas call! Excited sbb tgh makan kat Rasta (btol ke? laju sgt ko ckp!) and ade someone yg die gila2 kan dr zaman UTP sampai sekarang tgh makan kat meja sebelah! Haha tak boleh blah! Aku suruh amek gamba. Dah kate paparazzi kan tapi die takut flash lah pulak! Ape BB tak boleh off flash ker? Haha terigt zaman UTP. Everytime jumpe that guy mesti die update blog ala-ala Gossip Girl! Hahaha update!! Mamat tuh pindah meja! Kesian ko zac. Mesti sebab die nampak ko kat sebelah hahaha :P

Dah aku nak start try tido sekarang!

0 comments:

 
Blog Template by Delicious Design Studio