Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

9th Ramadhan

Dah 9 hari dah puasa. Alhamdulillah dpt berbuka dengan Faris on the 1st day of Ramadhan. Hehe walaupun berbuka agak lambat. Sbb flight 4.10pm from Miri and sampai KLIA around 6.30pm mcm tuh. Sampai2 terus gerak nak pegi check in kat MO. Sampai tepat2 7.30pm. So berbuka minum air dalam kete dulu lah. After check in terus gerak balek rumah. Singgah berbuka dekat ampang je. Nasik beriani ok! Abes diet I! Wahaha

So now dah kat Miri. Semalam berbuka sorg2. Bile sorg2 nih mood nak makan mmg kurang lah. So aku berbuka minum air soya then makan roti. Lepas tuh baru rajin pegi goreng samosa yg bawak dr Kuantan tuh utk btol2 makan sampai kenyang. Haha mmg kenyang lah. Tapi esok nye (read: today) lapar gila!! Perut berbunyi jer sepanjang hari. Haha sabar je lah.

Oh last Friday after berbuka, dekat pukul 10 tuh kitorg balek Kuantan. Sampai around 12.30am. Sampai2 tgk Mak and Along belom tido lagi tgh tgk tv. Huhu so masuk bilik letak2 bag sume join lah kejap tgk tv sambil borak2. Dah penat dah tapi mestilah Faris lagi penat kan dah die yg drive. Haha aku? mesti lah jadi penumpang yg reti tido je. Wahaha tak penah lah jalan jauh tak tido! Mmg sah tak bole nk drive malam. Huhu sori syg, jadi tukang teman yg lelap. Tapi aku tau die lagi suke aku tido sbb boleh lah die pecut cam pelesit kat highway tuh!!

So next aku balek is next week! Hehe amek AL sehari. So dpt lah 4 hari cuti2. X sabar!

0 comments:

 
Blog Template by Delicious Design Studio